5 faktów o ludzkich zachowaniach, które mogą ci pomóc w kontencie na instagramie
Czy wiesz, że są pewne rzeczy, które możesz zrobić na podstawie tego, jak ludzie działają mentalnie, aby zwiększyć popularność Twoich treści na Instagramie? Są rzeczy, które ludzi naturalnie przyciągają i lubią widzieć, i możesz użyć tych naturalnych preferencji, by zoptymalizować zawartość Instagrama. Poniżej znajduje się kilka prostych trików, których możesz użyć, aby Twoje treści były jeszcze lepsze.
Chcesz, aby ludzie myśleli, że jesteś godny zaufania i fajny? Użyj koloru niebieskiego.
Według Forbesa niebieski to niezwykle popularny kolor dla firm. Niebieski jest postrzegany jako godny zaufania, niezawodny, otwarty, odpowiedzialny i bezpieczny. Silnie kojarzony z niebem i morzem, niebieski jest spokojny i powszechnie lubiany. Dodatkowo, użycie niebieskiego koloru ma więcej polubień na Instagramie w porównaniu z innymi kolorami.
Ludzie kojarzą kolor niebieski z uprzejmością i otwartością. Kolor ten sprawi, że obserwujący będą częściej chcieli pozostać w kontakcie z wami, wynika z badania w Journal of Experimental Social Psychology. Czerwony, z drugiej strony, może sygnalizować niebezpieczeństwo i błędy.
Ludzie przetwarzają obrazy 60 razy szybciej niż przetwarzają tekst
Jednym z głównych powodów, dla których Instagram stał się jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, jest fakt, że jest to platforma wizualna. Według badań, nasz mózg rozumie treści wizualne 60 razy szybciej niż tekst. Ten fakt może się również przydać, gdy jesteś na Instagram Stories. Przesyłanie wiadomości na Instagram Stories może być bardzo kuszące, ale w miarę możliwości należy używać obrazów, aby odbiorcy szybciej otrzymywali wiadomości.
Publikuj proste obrazy
Tak, ludzie przetwarzają obrazy szybciej niż tekst, ale ogólnie ludzie wolą proste zdjęcia. Ludzie lubią używać jednego lub dwóch dominujących kolorów z prostymi detalami. Na przykład, jeśli planujesz zrobić płaskie ułożenie z wieloma produktami, zalecamy skoordynowanie kolorów produktów, aby zawierał tylko jeden lub dwa kolory. W ten sposób nadal możesz uwzględnić wszystkie wiadomości, które chcesz, ale nie przytłoczysz odbiorców dużą ilością kolorów.
Ludzie używają Instagramu, gdy są znudzeni
Spójrzmy prawdzie w oczy, media społecznościowe to świetny pożeracz czasu. Z tego powodu ludzie nie są na Instagramie, gdy pracują, na randce (mam nadzieję!) Lub w inny sposób zaangażowani w codzienne czynności. Pamiętaj o tym, kiedy publikujesz. Lepiej jest publikować późnym wieczorem lub super wczesnym rankiem, kiedy ludzie nie pracują. Unikaj zamieszczania posterów o 9:00 lub 18:00, ponieważ ludzie są po prostu w drodze do pracy, szkoły lub do domu, więc rzadziej przewijają Instagram
Masz 2 sekundy, aby przyciągnąć uwagę
Jest tak wiele świetnych treści online, że ludzie nie mają dużo czasu na jeden obraz lub film. W rzeczywistości, gdy ludzie skrolują telefon, średni czas uwagi, według badań przeprowadzonych przez Facebooka, wynosi 2 sekundy. Twoim głównym zadaniem jest upewnienie się, że Twój wizerunek na Instagramie jest wystarczająco przekonujący, aby ludzie przestali i angażowali się w twoją zawartość. Masz tylko dwie sekundy!
Czy korzystasz z jakichkolwiek badań statystycznych lub opartych na zachowaniu ludzkim technik podczas tworzenia treści online? Daj nam znać w komentarzu poniżej