Instagram to jedna z najpotężniejszych i najbardziej istotnych platform marketingowych naszych czasów. Świetnie nadaje się do content marketingu i reklamy, a jednocześnie do obsługi klienta i komunikacji. Może zapewnić wysoki poziom zaangażowania i lepszy zwrot z inwestycji dla marki, influencera lub agencji.

Jak cała branża, Instagram opracował i wdrożył nowe trendy na 2019 rok to znacznie więcej niż publikowanie wysokiej jakości zdjęć i filmów! Nawyki uległy zmianie, więc i my powinniśmy – pomówmy o trendach na Instagramie.

Jeśli chcesz odnieść sukces na Instagramie w 2019 roku, zdecydowanie zaczyna się od bycia tak fajnym i inspirującym, by zachecić ludzi do naciśnięcia przycisku „follow” i jest to jedna z najtrudniejszych rzeczy.

Jakich tendencji na Instagramie powinniśmy się spodziewać w 2019 roku

1 IGTV_ W jaki sposób Instagram tworzy popularne filmy pionowe
2    Filtry, nowe niesamowite filtry.
3    Firmy zabierające influencerów na wyjazdy promocyjne
4    Zakupy na Instagramie
5    Wyróżnione relacje z instasotry będą jeszcze bardziej dopracowane

# 1 IGTV W jaki sposób Instagram tworzy popularne filmy wertykalne

Wygląda na to, że instagramowi influncerzy tworzyli pionowe filmy wideo, a ogromny trend na Instagramie jest społecznie akceptowalny. Zaczęło się od opublikowania Instastory, a teraz filmy w pionie są wszędzie: na żywo, historie, IGTV i YouTube na Instagramie.

W jaki sposób firmy i marki używają IGTV?

IGTV wciąż staje się ulubionym medium dla influencerów i marek, co oznacza, że właśnie teraz jest najlepszy czas, aby zacząć tworzyć spersonalizowane treści na nim.

# 2 Filtry, nowe niesamowite filtry

instalikes-cleopatra

Kylie Jenner ma własne filtry na Instagramie (ten z liplinerem i kolorowymi szminkami!), Rihanna, Liza Kosky, a nawet Buzzfeed mają własne spersonalizowane filtry Instagram. I wszyscy wiemy, że celebryci po prostu kochają dobry filtr, prawda? Musisz więc obserwować ich konta, aby odblokować filtry. Wszystkie te filtry pokazują, jak filtrowanie rzeczywistości jest częścią naszego życia lub naszego życia na Instagramie.

# 3 Firmy zabierające influencerów na wyjazdy promocyjne

Wszyscy wiemy, że piękno i moda to najbardziej wciągające nisze na Instagramie. Najczęściej obserwowane marki urody i mody na Instagramie w 2018 roku to:

Piękno:

  1. Mac (19.6 million followers)
  2. Anastasia Beverly Hills (17.9 million followers)
  3. Sephora (15.3 million followers)
  4. NYX Cosmetics (13.2 million followers)
  5. Too faced (11.1 million followers)

Moda:

  1. Chanel (30.4 million followers)
  2. Louis Vuitton (27.3 million followers)
  3. Gucci (28.3 million followers)
  4. Victoria Beckham (23 million followers)
  5. Dior (21.6 million followers)

Obecnie coraz więcej marek tworzy wydarzenia w trybie offline na Instagramie w ramach swojej strategii PR i mediów społecznościowych. Zapraszanie dziennikarzy i influencerów na eventy i wydarzenia prasowe to doskonała okazja, by wzbudzić zaangażowanie w mediach społecznościowych i zwiększyć sprzedaż. Zgadza się, sprzedaż! Influencers będą oznaczać Cię tagami na swoich zdjęciach i historiach na Instagramie, wykorzystywać markowe hashtagi i lokalizację, aby zainspirować swoich obserwatorów do odwiedzenia Twojej marki lub zakupu Twojego produktu lub usługi.

# 4 Zakupy na Instagramie

Zakupy na Instagramie stały się o wiele łatwiejsze dzięki nowym funkcjom zakupów. Przesunięcie w górę, link w bio, sponsorowane lub bezpośrednie linki na zdjęciach mogą naprawdę pomóc w marketingu na Instagramie. Chodzi o jeden z najbardziej wpływowych trendów na Instagramie w 2019 roku, łatwiejszy zakup na urządzeniach mobilnych. Użytkownicy platformy Instagram spędzili średnio 52 minuty dziennie na platformie. W tym czasie będą kuszeni, by dużo kupić.

Jak korzystać ze sklepów Instagram:

Wszystko zależy od testów. To, co działa dla niektórych influencerów, niekoniecznie będzie sprawdzać się u Ciebie. Firmy mogą wykorzystywać bezpośrednie linki do zakupów w swoim BIO , ale influencerzy wykorzystują do tego instastory i sprzedają wśród swoich followersów. Musisz przetestować te sposoby.

# 5 Highlights story poprawa

Historie na Instagramie są obecnie bardzo popularne i jeszcze bardziej się poprawiły, gdy na Instagramie pojawiły się nowe wyróżnione story.

Są popularne, ponieważ w przeciwieństwie do historii na Instagramie, które znikają po 24 godzinach; Highlights pozwalają tworzyć klipy i grupować je w swoim profilu jak chcesz.

Wielu influencerów na Instagramie wykorzystuje najważniejsze historie, aby skupić się na nowych produktach, tutorialach, tematach i wydarzeniach, a nawet przedstawić się w kilku kistoriach.

Jak tworzyć historie na Instagramie:

    Przejdź do swojego profilu

    Kliknij przycisk „nowy” obok „Najważniejsze wiadomości”.

    Wybierz z (w archiwum historie)

    Wybierz tytuł i zdjęcie na okładkę swojego najważniejszego wydarzenia.

    Aby edytować lub usunąć zaznaczenie, wystarczy dotknąć i przytrzymać go w swoim profilu.

Sukces na Instagramie w 2019 roku wymaga solidnej strategii mediów społecznościowych. Wszystko zaczyna się od tworzenia treści, aby stworzyć atrakcyjny profil, który przyciągnie wzrok. Pozostań w kontakcie i połącz się ze swoją społecznością, używając Instastory i zaznaczając je w swoim profilu. A co najważniejsze, nie tylko dotrzyj do swojej społeczności online: twórz wydarzenia offline, aby zachęcić do wspaniałego momentu na Instagramie i spotkać się z publicznością w prawdziwym życiu.


Dodaj komentarz