Instagram to jedna z najpotężniejszych i najbardziej istotnych platform marketingowych naszych czasów. Świetnie nadaje się do content marketingu i reklamy, a jednocześnie do obsługi klienta i komunikacji. Poznaj 5 trendów na Instagramie, które są w modzie. Może zapewnić wysoki poziom zaangażowania i lepszy zwrot z inwestycji dla marki, influencera lub agencji. Stosuję je nawet najlepsi.
Jeśli chcesz odnieść sukces na Instagramie, zdecydowanie zaczynij od bycia tak ciekawym i inspirującym, by zachęcić ludzi do naciśnięcia przycisku „follow” i jest to jedna z najtrudniejszych rzeczy. Poznaj razem z nami 5 trendów na Instagramie.
Jakich tendencji na Instagramie powinniśmy się spodziewać
1 IGTV_ W jaki sposób Instagram tworzy popularne filmy pionowe
2 Filtry, nowe niesamowite filtry.
3 Firmy zabierające influencerów na wyjazdy promocyjne
4 Zoom na jedzenie
5 Memy na Instagramie
# 1 IGTV W jaki sposób Instagram tworzy popularne filmy wertykalne
Wygląda na to, że instagramowi influncerzy tworzyli pionowe filmy wideo, a ogromny trend na Instagramie jest społecznie akceptowalny. Zaczęło się od opublikowania Instastory, a teraz filmy w pionie są wszędzie: na żywo, historie, IGTV i YouTube na Instagramie.
W jaki sposób firmy i marki używają IGTV?
IGTV wciąż staje się ulubionym medium dla influencerów i marek, co oznacza, że właśnie teraz jest najlepszy czas, aby zacząć tworzyć spersonalizowane treści na nim.
# 2 Filtry, nowe niesamowite filtry
Kylie Jenner ma własne filtry na Instagramie (ten z liplinerem i kolorowymi szminkami!), Rihanna, Liza Kosky, a nawet Buzzfeed mają własne spersonalizowane filtry Instagram. I wszyscy wiemy, że celebryci po prostu kochają dobry filtr, prawda? Musisz więc obserwować ich konta, aby odblokować filtry. Wszystkie te filtry pokazują, jak filtrowanie rzeczywistości jest częścią naszego życia lub naszego życia na Instagramie.
# 3 Firmy zabierające influencerów na wyjazdy promocyjne
Wszyscy wiemy, że piękno i moda to najbardziej wciągające nisze na Instagramie. Najczęściej obserwowane marki urody i mody na Instagramie w 2018 roku to:
Piękno:
- Mac (19.6 million followers)
- Anastasia Beverly Hills (17.9 million followers)
- Sephora (15.3 million followers)
- NYX Cosmetics (13.2 million followers)
- Too faced (11.1 million followers)
Moda:
- Chanel (30.4 million followers)
- Louis Vuitton (27.3 million followers)
- Gucci (28.3 million followers)
- Victoria Beckham (23 million followers)
- Dior (21.6 million followers)
Obecnie coraz więcej marek tworzy wydarzenia w trybie offline na Instagramie w ramach swojej strategii PR i mediów społecznościowych. Zapraszanie dziennikarzy i influencerów na eventy i wydarzenia prasowe to doskonała okazja, by wzbudzić zaangażowanie w mediach społecznościowych i zwiększyć sprzedaż. Zgadza się, sprzedaż! Influencers będą oznaczać Cię tagami na swoich zdjęciach i historiach na Instagramie, wykorzystywać markowe hashtagi i lokalizację, aby zainspirować swoich obserwatorów do odwiedzenia Twojej marki lub zakupu Twojego produktu lub usługi.
# 4 Zoom na jedzenie
Wśród 5 trendów na Instagramie króluje pieczenie ciast i chleba. Jedzenie zawsze było bardzo popularnym tematem dla Instagramerów. Kulinaria są, co ciekawe, jednym z gorętszych obecnie trendów. Pięknie przygotowane posiłki i nowinki kulinarne, diety, kolorowe koktajle podbijają konta i zdobywają serca fallowersów, którzy z chęcią śledzą takie tematy.
# 5 Memy na Instagramie
Memy podbiły Internet. Zabawne, zaskakujące spostrzeżenia ujęte w postaci obrazka z tekstowym komentarzem stały się stałym elementem sieci. Niemal każde wydarzenie w przestrzeni politycznej, kulturalnej, społecznej czy artystycznej generuje wysyp obrazkowych komentarzy. Uwielbiane przez użytkowników sieci, zdobywają w tym roku Instagrama.
Przejdź do swojego profilu
Kliknij przycisk „nowy” obok „Najważniejsze wiadomości”.
Wybierz z (w archiwum historie)
Wybierz tytuł i zdjęcie na okładkę swojego najważniejszego wydarzenia.
Aby edytować lub usunąć zaznaczenie, wystarczy dotknąć i przytrzymać go w swoim profilu.
Sukces na Instagramie wymaga solidnej strategii mediów społecznościowych. Wszystko zaczyna się od tworzenia treści, aby stworzyć atrakcyjny profil, który przyciągnie wzrok. Pozostań w kontakcie i połącz się ze swoją społecznością, używając Instastory i zaznaczając je w swoim profilu. A co najważniejsze, nie tylko dotrzyj do swojej społeczności online: twórz wydarzenia offline, aby zachęcić do wspaniałego momentu na Instagramie i spotkać się z publicznością w prawdziwym życiu.
Sprawdź również: