Dlaczego warto kupić opinie na Google i jak one poprawią wizerunek firmy?
Google to zarówno najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa na świecie, jak i niezwykle duże środowisko sieciowe. W związku z tym, jeśli prowadzimy jakikolwiek biznes, po prostu nie mamy prawa lekceważyć potęgi tego amerykańskiego giganta. Prawda jest taka, że nawet wbrew naszej woli wpływa on na powodzenie naszej marki. Bardzo dobrym tego przykładem mogą być opinie Google. Spora część konsumentów, zanim skorzysta z danej oferty, sprawdza daną firmę, korzystając właśnie z Google. Jeśli ocena konkretnego przedsiębiorstwa nie będzie należała do najwyższych, możliwe, że spora część klientów po prostu je odrzuci. Co warto wiedzieć na temat? Jak szukać opinii Google? Dlaczego kupno komentarzy Google jest dobrym rozwiązaniem?
Jakie narzędzia Google pozwalają na recenzowanie firm?
Niezwykle istotnym narzędziem jest sama wizytówka, jaką możemy znaleźć w usłudze „Moja Firma”. To właśnie dzięki niej konkretne przedsiębiorstwo może być oznaczone na popularnych Mapach Google. Mimo tego, że samo założenie wizytówki jest dość łatwe, to przygotowanie jej tak, aby zwracała uwagę klientów, jest znacznie bardziej skomplikowane. W związku z tym spora część firm powierza to zadanie agencjom, które zajmują się tym na co dzień. Dlaczego?
Posiadanie własnej wizytówki w Google Moja Firma to aktualnie standardowy oraz niezwykle ważny element budowania świadomości firmy w internecie. Jeszcze do niedawna wiele osób kojarzyło tę usługę tylko i wyłącznie z lokalnymi firmami, które dzięki niej mogły zyskać nieco promocji na danym obszarze. Obecnie jednak sytuacja wygląda nieco inaczej, a wizytówki mają praktycznie wszystkie przedsiębiorstwa, zarówno te krajowe, jak i globalne. Dzieje się tak dlatego, że każda poważna firma wyraża chęć pozyskiwania opinii.
Co zrobić, aby klienci wystawiali opinie w Google?
Najlepszym rozwiązaniem jest zwykła prośba, na którą spora część konsumentów po prostu się zgodzi. Nie brzmi to zbyt dojrzale, jednak spora część firm wcale tego nie robi, gdyż uważa, że jest to nieprofesjonalne, a klient po udanych zakupach sam z siebie wystawi dobrą ocenę. W rzeczywistości wygląda to zupełnie inaczej, a konsumenci dokładnie tak samo, jak każdy z bas również nie mają zbyt wiele czasu i nawet nie myślą o tym, żeby wspierać marki, z których korzystają. W związku z tym niezwykle ważne jest to, aby zachęcać ich do wystawiania recenzji. Jak to robić? Jeśli jesteśmy usługodawcami, to powinniśmy po zakończeniu każdego projektu pisać do klienta prośbę o pozostawienie po sobie pozytywnej opinii. Należy jednak zaznaczyć, że takie działanie jest zupełnie bezpłatne, a konsument nie musi ponieść żadnych kosztów. Według statystyk nawet połowa osób zostawi pozytywny komentarz po takiej prośbie.
Jeśli jednak nasza firma sprzedaje produkty, to relacja z klientem może być nieco luźniejsza aniżeli w przypadku usług. Jak zatem pozyskiwać opinie. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest stworzenie szablonu prośby, w którym będzie można pozostawić opinię odnośnie do jakości produktu lub też realizacji zamówienia. Możemy również zdecydować się na wykorzystywanie portali opinii, gdzie klient będzie mógł ocenić naszą firmę.
Jaką opinię możemy uznać za dobrą?
Spora część z nas wie, że maksymalna ocena, jaką można dostać w Google Moja Firma, wynosi równo 5 gwiazdek. Prawda jest jednak taka, że osiągnięcie takiego wyniku nie zaskoczy konkurencji. Wbrew pozorom największa ocena może zadziałać nawet na niekorzyść firmy. Jak to możliwe? Według badań największym obrotem mogą pochwalić się firmy, których ocena zawarta jest w przedziale 4,2 do 4,5. Dzieje się tak dlatego, że wygląda to w pełni wiarygodnie, dlatego konsumenci zyskują zaufanie do takich przedsiębiorstw. Dlaczego? Wszyscy doskonale wiemy, że jeśli coś jest idealne, jest również nieco podejrzane. Klienci internetowi to bardzo nieufne osoby, dlatego, jeśli widzą wizytówki, które cechują się maksymalnym ratingiem, uważają, że coś jest nie tak.
Negatywne opinie w Google – czy można je usunąć?
Usunięcie negatywnych komentarzy Google jest możliwe, jednak zajęcie to należy to naprawdę trudnych oraz problematycznych. Na samym starcie zaznaczymy, że założenie zupełnie nowej wizytówki pod dokładnie tą samą lokalizacją, po prostu się nie uda. Algorytm Google jest bardzo zaawansowany, dlatego szybko znajdzie fortel i natychmiastowo połączy obie wizytówki, a co za tym idzie, przeniesie opinie, jakie zostały wcześniej wystawione. Jak zatem walczyć z tymi, których chcielibyśmy się pozbyć?
Jedyną legalną możliwością na zlikwidowanie wizytówko oraz założenie nowej, na którą pozwala Google, jest zmiana fizycznej lokalizacji naszej firmy. Mimo tego, że formalnie jesteśmy właścicielami wizytówki, którą stworzyliśmy, to nie możemy nią dysponować tak, jak nam się podoba. To Google musi wydać nam pozwolenie na zamknięcie starej wizytówko oraz założenie zupełnie nowej. W związku z tym, jeśli naprawdę zmienialiśmy siedzibę naszej firmy, możemy poprosić amerykańskiego giganta o możliwość stworzenia zupełnie nowej wizytówki.
W przypadku, gdy chcemy usunąć negatywne opinie z Google, musimy przygotować się na to, że proces ten będzie naprawdę bardzo skomplikowany. Amerykańska firma nie przystaje na żadne próby ingerowania w jej narzędzia. W związku z tym, jeśli chcemy pozbyć się nieprzychylnych recenzji, to możemy o tym zapomnieć. Możliwość ich usunięcia ma tylko i wyłącznie sam pracownik Google. Co zatem zrobić, aby skłonić Google do usunięcia negatywnych opinii? Do tego celu konieczne jest wykazanie, że miało miejsce złamanie regulaminu samej usługi. Jakie komentarze mogą zostać usunięte?
- Takie, które są fałszywe lub mają znamiona SPAM-u;
- Cechujące się treściami naruszającymi zasadami Google, o charakterze obraźliwym lub seksualnym, szerzące nienawiść lub zawierające groźby, czy też znamiona nękania;
- Te, które zawierają niebezpieczne linki, mają reklamowy charakter lub naruszają prawa autorskie.
Jak widać, ogólników jest naprawdę wiele, dlatego mamy bardzo szerokie pole do naszej indywidualnej interpretacji. Bez względu na to jednak warto próbować, gdyż Google być może przystanie na nasze odwołanie i usunie komentarze, których nie chcielibyśmy widzieć pod logiem naszej firmy.
Jak reagować na negatywne, lecz uczciwe opinie?
Nie ma co się oszukiwać, nie wszystkie recenzje, jakie otrzymujemy, będą dla nas przychylne. Część klientów po prostu nie będzie zadowolona z oferowanych przez nas usług, czy też produktów. Co robić w takich wypadkach? Najważniejsze jest to, aby nie ignorować negatywnych opinii. Należy z szacunkiem podejść do klienta i starać się ustalić, co spowodowało jego niezadowolenie. Możemy również zaproponować rozwiązanie, które będzie odpowiednie dla obu stron. Jeśli jednak ilość nieprzychylnych komentarzy będzie zbyt duża, powinniśmy rozpocząć działanie. Jedynym z rozwiązań jest zakup tych pozytywnych. Co warto wiedzieć na ten temat?
Kupno komentarzy Google – dlaczego warto?
Spora część firm ogłasza sprzedaż komentarzy Google. Czy takie rozwiązanie jest dobrym pomysłem? Nie ma co się oszukiwać, inwestycja w wizerunek przedsiębiorstwa to absolutna konieczność, jeśli chcemy, aby poprawnie ono funkcjonowało. Konkurencja nie śpi i stale czai się za rogiem, dlatego, jeśli zamierzamy osiągnąć sukces, po prostu musimy być stale krok przed nimi. Dążenie do pozytywnego odzewu naszych klientów jest koniecznością, z której nie możemy rezygnować. Jeśli jednak chcemy zapewnić naszej firmie swoistego rodzaju motor napędowy, możemy zainwestować w kupno opinii Google. Firm, które oferują takie usługi, nie brakuje, a klient, który zobaczy przedsiębiorstwa z wieloma pozytywnymi komentarzami, znacznie szybciej postawi właśnie na naszą firmę. Jednak czy takie opinie są wiarygodne? Wszystko zależne jest od tego, na jaką firmę postawimy. Spora część ofert na rynku nie należy do najbardziej rzetelnych, jednak Socialmedia.biz.pl to sprawdzone przedsiębiorstwo. Na swoim koncie ma ono już setki klientów, którzy dzięki zakupowi komentarzy Google wypromowały swoje firmy. W związku z tym, jeśli szukamy opinii Google, to warto zwrócić się o pomoc właśnie tutaj.
Sprawdź również: