Jeśli zapytamy marketingowców internetowych o portal społecznościowy przynoszący największe zyski, odpowiedź nikogo nie zaskoczy – Instagram. Jest to obecnie jeden z najpopularniejszych serwisów na świecie, z ponad 200 milionami aktywnych użytkowników udostępniających 60 milionów zdjęć każdego dnia! Samo konto jednak nie wystarczy do tego, by skutecznie się promować. Nawet, jeśli będziemy tworzyć wartościowe i ciekawe treści, bez odpowiedniej kampanii reklamowej nikt ich nie zobaczy. Najważniejszym aspektem budowania własnej marki na Instagramie jest liczba obserwujących. To ona jest wyznacznikiem popularności naszego profilu i argumentem w negocjacjach z partnerami handlowymi. Im więcej nasze konto ma obserwujących, tym wartościowszym jest zasobem.
Sprawdź naszą ofertę na: https://socialmedia.biz.pl/produkt/obserwacje-i-followers-na-instagramie/
Sama wiedza o tym zjawisku nie sprawi, że Twój profil zapełni się oddanymi fanami. Wielu z nas zadaje sobie pytanie – jak zdobywać followersów na Instagramie? Dziś chcemy przedstawić kilka sprawdzonych metod, dzięki którym wiele kont znacznie poprawiło swoje statystyki.
Dodawaj wartościowe materiały
Gdy Twoim celem jest budowanie marki i konta z dużą ilością oddanych fanów, musisz zwracać dużą uwagę na dodawany content. Dobre jakościowo materiały nie tylko wzbudzają większe zainteresowanie, ale są też skuteczniej promowane przez algorytm Instagrama. Największe firmy inwestują ogromne pieniądze w przyciągający uwagę marketing, Tobie wystarczy jednak odrobina pomysłowości. Wstawiaj wyłącznie unikalną zawartość i wykaż się przy tym odrobiną kreatywności, a fani pojawią się szybciej niż myślisz.
Taguj swoje posty
Jedną z wprowadzonych przez Instagram innowacji są hashtagi. Odpowiednio wykorzystane mogą być świetnym sposobem na promowanie naszego konta. Na czym to polega? Dodając popularny tag pod swoim zdjęciem mamy szansę dotrzeć do wszystkich osób, które są zainteresowane kryjącą się pod nim zawartością. Każdy, kto wpisze dany hashtag w wyszukiwarce lub kliknie na niego pod innym zdjęciem, będzie mógł trafić na Twoje konto. Warto sprawdzać, jakie tagi zdobywają obecnie największą popularność i wykorzystać to w swojej kampanii.
Wstawiaj filmy
Krótkie filmiki mogą mieć zbawienny wpływ na zasięg Twojego konta. Jeśli wstawiony przez Ciebie film będzie ciekawy, użytkownicy będą udostępniać go i przesyłać sobie w wiadomościach prywatnych, co bardzo korzystnie przełoży się na ilość wyświetleń. Zaletą tej metody jest możliwość stworzenia potencjalnie długoterminowego źródła ruchu – interesujący filmik działa na zasadzie viralu, który może okrążyć sieć w bardzo szybkim tempie. Przy odrobinie szczęścia Twój profil może stać się na pewien czas powszechnie znany wśród internautów.
Udostępniaj za udostępnienie
Prawdopodobnie jeden z najłatwiejszych sposobów promowania swojego konta, korzystny szczególnie na samym początku jego działalności. Właściciele wszystkich kont dążą do tego, by mieć więcej followersów. Dlaczego nie nawiązać współpracy i nie wymieniać się fanami? Ty udostępniasz lub tagujesz czyjeś zdjęcie, a druga osoba robi to samo dla Ciebie. Obydwoje macie szansę na uzyskanie nowych obserwujących i to bez żadnych kosztów.
Jeśli nie masz czasu na promocję na własną rękę lub nie przynosi to oczekiwanych efektów, możesz z powodzeniem dokonać zakupu obserwujących. Wówczas za niewielką cenę Twoją kampanią reklamową zajmą się specjaliści, którzy sami zadbają o to, by na posiadanym przez Ciebie koncie w krótkim czasie pojawiło się wiele osób. Jeśli szukasz tego typu oferty, serdecznie polecamy naszą stronę internetową.