Jak poprawnie używać Hashtagów na Instagramie?
Jednym z najskuteczniejszych sposobów na przyciągnięcie obserwujących i zwiększenie widoczności profilu jest użycie #hashtagów na różnych platformach społecznościowych, a jedną z platform, których większość firm używa do osiągnięcia największej widoczności w ostatnim czasie, jest Instagram. Dzieje się tak dlatego, że Instagram umożliwia udostępnianie zdjęć i filmów za pomocą powiązanych hashtagów w celu uzyskania widoczności i połączenia z firmami i osobami, które mogą być zainteresowane tym, co robisz. Wyzwanie polega jednak na tym, że nie każdy wie, jak poprawnie używać hashtagów na Instagramie.
Jeśli nie wiesz, jak poprawnie używać hashtagów, może Ci być trudno uzyskać pożądane rezultaty na Instagramie. Jeśli dotyczy to Ciebie i chcesz nauczyć się skutecznego używania hashtagów w swoich postach, przeczytanie tego postu pomoże Tobie w ich poprawnym użyciu na Instagramie.
Co to jest hashtag?
Hashtag to etykieta (litery, cyfry i / lub emotikony) dołączona do treści, która ułatwia grupowanie treści wraz z innymi treściami mającymi podobny znacznik. Pomagają zorganizować treści dla sieci społecznościowej. Ułatwia to znalezienie szukanych treści w Internecie, gdy używany jest hashtag / etykieta. Hashtagi są pisane razem (bez spacji), zaczynając od znaku (#). Kiedy ktoś kliknie na konkretny hashtag, może zobaczyć różne publikacje, które zostały przez niego oznaczone.
Jak poprawnie używać hashtagów?
Używanie hashtagów na Instagramie jest świetnym sposobem na zwiększenie popularności publikacji wśród osób zainteresowanych Twoimi obrazami, ale musi być używana prawidłowo, aby uzyskać pożądany efekt. Oto cztery sposoby efektywnego wykorzystania hashtagu do swoich celów:
1. Nie używaj ogólnych hashtagów
Ogólne hashtagi, takie jak #Love, #life lub #InstaDaily, mogą generować wielu obserwujących na Twoim koncie, którzy tylko „komentują” lub „polubią” twoją zawartość, aby uzyskać to samo w zamian, ale tacy obserwatorzy mogą nie być zainteresowani Twoim profilem. To nie da pożądanego rezultatu. Zamiast tego należy użyć określonego hashtagu, który jest powiązany z grupą docelową, która będzie zainteresowana Twoją marką lub treścią.
2. Użyj Hashtagów lokalizacji, aby przyciągnąć lokalnych obserwatorów
Gdziekolwiek prowadzisz działalność, w trybie online lub offline, zawsze dobrze jest umieścić hashtagi specyficzne dla Twojej lokalizacji w treści na Instagramie. Dzięki temu możesz przyciągnąć lojalnych obserwatorów Instagram, którzy są zainteresowani Twoimi treściami. Ta strategia działa najlepiej w przypadku zarządzanych lokalnie małych firm szukających sposobów na zdominowanie ich okolicy.
3. Zawsze Twórz ponownie Hashtagi
Bądź elastyczny dzięki swoim hashtagom. Zawsze regularnie sprawdzaj, na co zwracają uwagę Twoi obserwatorzy. Wypróbuj różne hashtagi, aby znaleźć te, które generują więcej interakcji. Pomoże Ci to wygenerować hashtagi, które przyciągną więcej użytkowników Instagramów, którzy mogą być zainteresowani Twoimi treściami.
4. Nie wstawiaj hashtagów po publikacjach
Prawidłowym sposobem użycia hashtagów na Instagramie jest wstawienie ich przed naciśnięciem przycisku Publikuj lub Udostępnij. Tworzenie hashtagów po opublikowaniu Twoich treści ograniczy ich potencjał do wyświetlania w różnych wyszukiwaniach. Dlatego zawsze umieszczaj swoje hashtagi i wstawiaj je przed opublikowaniem swoich treści.