
Kilku przedsiębiorców dzieli się radami odnośnie Instagrama
Instagram jest jedną z największych sieci społecznościowych na świecie, z ponad 1 miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie. Jeśli chcesz zwiększyć swoje przychody dzięki marketingowi na Instagramie, musisz połączyć się z klientem docelowym za pomocą odpowiednich mediów i wiadomości. Kilku przedsiębiorców dzieli się radami odnośnie Instagrama. W tym poście udostępniamy porady ekspertów wiodących marek i sklepów e-commerce, które pomogą ci zbudować zaangażowany profil na Instagramie dla Twojego sklepu. Poczytaj, jak kilku przedsiębiorców dzieli się radami odnośnie Instagrama.

1. Skup się na dobrym contencie
Przeczytaj uważnie, jak kilku przedsiębiorców dzieli się radami, pierwszym z nich jest Matt Hayes, dyrektor działu marketingu i założycieli firmy Leesa, oferuje następujące szybkie porady dotyczące tworzenia treści, które wzbudzą zainteresowanie Twoich odbiorców w stosunku do publikowanych przez ciebie postów na Instagramie:
- Współpracuj z podobnie myślącymi markami, aby zwiększyć swój zasięg – współpraca z markami, e-maile i wydarzenia partnerskie, to świetny sposób na wykorzystanie zasięgu innych firm i influencer’ów.
- Wykorzystuj wydarzenia na żywo i happeningi biurowe, nadające wnętrzu wygląd, który uczłowieczy twoją markę.
- Sprytnie wkomponuj święta kulturowe w swoje treści – theSkimm przygotowuje świetny kalendarz trwających świąt kulturalnych w swojej aplikacji.
- Bądź oszczędny w transakcjach.
- Użyj natywnych narzędzi do tworzenia postów na Instagramie, aby uzyskać bardziej jednolity styl.
2. Dodaj trochę duszy
Eric Bandholz, dyrektor kreatywny w Beardbrand, dzieli się z nami tym, co dobrze działało na Instagramie dla jego marki, to drugi z przedsiębiorców w naszym tekście, w którym kilku przedsiębiorców dzieli się radami odnośnie Instagrama:
„Aby zbudować silną społeczność na Instagramie, musisz dodać trochę duszy i wizji do swojego profilu, aby oddzielić swoją markę od innych. Zbyt łatwo wpaść w pułapkę podążania za tłumem i publikowania podobnej treści; ale aby się wyróżniać, musisz zainwestować w unikalny wygląd.
Gdy widzowie zobaczą, że nie jesteś kolejnym generycznym kontem marki lub konta IG, będą bardziej skłonni otworzyć się i nawiązać kontakt z Twoją marką. Odkryliśmy, że bardzo pomagają „regularne osobowości”, a nie tylko modele. Oczywiście, wykorzystujemy obie strategie w naszych kanałach, aby zapewnić różnorodność, którą chcemy się podzielić. Oto trzecia z rad, podczas których kilku przedsiębiorców dzieli się radami odnośnie Instagrama.”

3. Zmiksuj to
Ryan Carlson, współwłaściciel / projektant firmy rowerowej TWIN SIX, podzielił się z nami swoimi przemyśleniami na temat tego, co dobrze działało w Twin Six i ich kontach na Instagramie:
- Pozostań zaangażowany. Byliśmy zasypywani pytaniami przez niezliczoną ilość osób zainteresowanych opracowaniem strategii i obsługą kont społecznościowych. Choć może to wydawać się rzeczą łatwą zsunąć się z talerza i pozwolić komuś innemu się poradzić, to był ktoś, kogo trzymaliśmy blisko i osobiście zarządzaliśmy od pierwszego dnia. Dzięki odbiorcom, którzy zdecydują się usłyszeć, co masz do powiedzenia i zobaczyć, co się dzieje, czujemy, że ważne jest, aby osobiście zachować ten związek z tymi, którzy podążają za nami.
- Wymieszaj to. Nasz kanał na Instagramie to ciągły strumień zdjęć, które zrobiliśmy podczas jazdy lub w sklepie … ale wiadomości, które tworzymy nie są takie same. Niektóre się powtarzają, ale wiele innych to nowe ogłoszenia o produktach, niektóre są postami typu flash sale, inne mówią o specjalnych projektach, które zrobiliśmy jako sponsoring lub w współpracy z kimś. Utrzymanie świeżości wiadomości oznacza, że nasi obserwatorzy otrzymują więcej niż ładne aktualizacje zdjęć z naszych przejażdżek.
- Integracja narzędzi sprzedaży. Zaczęliśmy wydawać trochę pieniędzy dzięki ulepszonym postom i za pomocą Facebooka przesyłać wiadomości związane ze sprzedażą do osób, które obecnie nas nie obserwują. Jest to względnie tania opcja, a zasięg, jaki zdobyliśmy, potwierdza, że od czasu do czasu opłaca się wydawać pieniądze na tę formę reklamy. Shopify wprowadził także kilka nowych narzędzi, dzięki którym nasz sklep będzie bardziej bezpośrednio dostępny na Instagramie i Facebooku. Planujemy nadal w większym stopniu wykorzystywać media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży bezpośredniej, a nie tylko reklamę dla marki.
4.Spraw by rzeczy wydawały się oryginalne i autentyczne
Mackenzie Duncan, założyciel i partner JM & Sons, sprzedawcy online specjalizującego się w ręcznie produkowanych wyrobach z drewna, udziela porad dotyczących zarówno osobistych, jak i profesjonalnych marek budujacych profile na Instagramie:
„Po prostu utrzymuj rzeczy tak organiczne i autentyczne, jak to tylko możliwe. Jest tak wiele kont, że wszystko wygląda zbyt sztucznie i nieautentycznie. Ludzie nie odnoszą się do tego typu marek i w mojej opinii może to być kreowanie złego wizerunku dla naszej marki.”
5. Ujawnij siebie
Michael Fishman, współzałożyciel i prezes Pure Cycles, zgadza się co do autentyczności. jako skutecznego podejścia do Instagrama.
Nasza strategia na Instagramie polega na wykorzystaniu go jako sposobu na głębokie połączenie z naszymi klientami. Instagram jest świetny, ponieważ jesteśmy w stanie bezpośrednio kontaktować się z naszymi klientami i pokazywać im ludzi stojących za marką. Opowiadania na Instagramie stały się świetnym sposobem, aby pokazać światu, co dzieje się w naszej siedzibie, na których rowerach jedziemy do pracy, co się dzieje za kulisami sesji zdjęciowej itp. Najlepszym sposobem na budowanie zaufania u naszych klientów jest pokazanie kim jesteśmy i na czym się opieramy, a Instagram daje nam wspaniałą autentyczną platformę, aby to osiągnąć.
6.Eksperymentuj z reklamami
Jeśli masz budżet na reklamę w mediach społecznościowych, rozważ eksperymentowanie z reklamami remarketingowymi, aby zwiększyć swoją obecność na Instagramie. Rothys, Meepo Board i Frank Body, to tylko niektóre z wielu sklepów e-commerce, które reklamują się osobom, które odwiedziły ich witrynę na Instagramie. Większość reklam zawierała obrazy karuzelowe lub filmy promujące najlepsze produkty każdego sklepu lub produkty odwiedzane przez odwiedzającego stronę.
Cel kampanii remarketingowej może być dwojaki: przypominać odwiedzającym o produktach, które widzieli w Twoim sklepie, i informować ich, że masz aktywne konto na Instagramie. Użytkownicy, którzy potrzebowali dodatkowego kliknięcia, by dokonać zakupu, mogą Ci dać wymierny zwrot z inwestycji w kampanię reklamową. Użytkownicy, którzy nie są jeszcze gotowi na zakupy, mogą kliknąć i śledzić Twój profil na Instagramie.
Nawet jeśli nie jesteś gotowy do uruchomienia kampanii reklam remarketingowych już dziś, skonfiguruj teraz piksel Facebooka, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Pozwoli to Twojemu pikselowi dopasować wystarczająco dużą liczbę odbiorców do użytkowników Twojej witryny, dzięki czemu możesz utworzyć kampanię reklam remarketingowych, gdy będziesz gotowy w przyszłości.
7. Zdobądź ambasadorów
Innym sposobem na inwestowanie budżetu na media społecznościowe jest program skierowań, w ramach którego współpracujesz z najlepszymi klientami i osobami wpływającymi na media społecznościowe, by rozpowszechniać informacje o Twojej marce i jej produktach. Stanowiska ambasadorów nie tylko zwiększą widoczność Twojego sklepu internetowego i jego produktów, ale także przyczynią się do zwiększenia sprzedaży, co możesz łatwo zmierzyć jako ROI dla celów kampanii marketingowych. Program MVMT dla jej ambasadora, jak pokazano powyżej, zaowocował dużą liczbą postów przez influencerów z Instagrama z zaangażowaną publicznością.
Znajdziesz tu kilka opcji skierowań i programów ambasadorskich, które łączą się z Shopify w App Store. Dowiedz się więcej o tym, jak działają poszczególne usługi, aby określić, czy dana usługa pomoże Ci zwiększyć widoczność Twojego sklepu internetowego i pomóc w zdobywaniu nowych odbiorców na Instagramie. Możesz też znaleźć popularnych użytkowników na Instagramie, którzy promują produkty takie jak twoje, używając hashtagów związanych z Twoją branżą i zapytać ich, czy są zainteresowani współpracą z Twoim sklepem w przypadku niektórych marketingowych kampanii marketingowych.
Podsumowując
Jak widać, istnieje wiele sposobów na zbudowanie zaangażowanej publiczności na Instagramie dla Twojego sklepu internetowego. Kilku przedsiębiorców dzieli się radami odnośnie Instagrama, czy po przeczytaniu naszego tekstu wiesz już, co najważniejsze? Głównie chodzi o połączenie autentyczności z różnymi rodzajami treści wizualnych, które uwielbiają użytkownicy Instagrama. Aby dowiedzieć się więcej o rodzaju treści, która dobrze pasuje do docelowej bazy klientów, znajdź swoich konkurentów i sprzedawców produktów, aby zobaczyć, jak się sprzedają na Instagramie. Nie skupiaj się tylko na kontach Instagram z dużą liczbą obserwujących – skupiaj się na tych, którzy mają polubienia i komentarze przy każdym poście. To są marki e-commerce, które posiadają zaangażowanych klientów!
Jak postrzegasz nasz artykuł, w którym kilku przedsiębiorców dzieli się radami odnośnie Instagrama.
Która z tych porad na Instagramie jest Twoją ulubioną? Komentarz poniżej!
Sprawdź również: