
Nowe zasady działania algorytmu na Instagramie
Otrzymaliśmy wiele pytań na temat zmniejszenia liczby zaangażowania i obserwujących od użytkowników Instagram. Tak więc przygotowaliśmy ten artykuł, aby w pełni wyjaśnić nowe zmiany wprowadzone w algorytmie Instagramu. Poznaj zasady działania algorytmu na Instagramie. Zrozumienie tych trendów pomoże Instagrammerom osiągnąć pożądaną liczbę wyświetleń i obserwujących.
Dlaczego zmienia się algorytm na Instagramie?
Algorytm Instagram zmienia się, ponieważ firma szuka odpowiedniej społeczności i dystrybucji pozytywnych treści wśród użytkowników. Instagram chce, aby użytkownicy docierali do odpowiednich treści, które angażują ją bardziej.
Algorytm na Instagramie pozwala także użytkownikom dłużej pozostać online ponieważ kieruje więcej treści i reklam. Posiadanie odpowiednio z targetowanej i aktywnej społeczności pomogłoby osiągnąć ten cel.
Każda opcja i funkcja w aplikacji ma znaczenie i powinieneś się wiedzieć jak to działa, jeśli chcesz rozbudować konto na Instagramie. Dlatego tak istotne jest, by poznać zasady działania algorytmu na Instagramie.
Główne zasady działania algorytmu na Instagramie
Julian K. Gutman, kierownik ds. Produktu na Instagramie, wspomniał, że istnieją cztery główne czynniki, które są podstawami zasady działania algorytmu na Instagramie.
1 Połączenia: Instagram priorytetowo traktuje posty za każdym razem, gdy sprawdzasz kanał na Instagramie, co oznacza, że pierwsze posty, które Instagram pokazuje Ci w kanale, to te, z którymi masz więcej interakcji. Na przykład, jeśli ktoś komentuje posty, takie jak on, oznacza Cię tagami, włącza powiadomienie o postach lub DM częściej dotrze do Twojej treści.
2 Zainteresowania: Instagram rozpozna zainteresowania następujących list, wizyt na profilu, polubień postów (z technologii rozpoznawania obrazów), komentarzy i wszystkich innych działań. Tak więc, używając hashtagów, opisów lub dowolnych słów lub kategorii biznesowych w biografii, posty będą pokazywane bardziej użytkownikom, którzy ich szukają.
3 Oś czasu: Profil Instagram wyświetlałby najpierw najnowsze posty, a za każdym razem, gdy sprawdzasz konto Instagram, zobaczysz najnowsze posty. Zatem publikowanie, gdy użytkownicy są online, jest kluczem.
4 Algorytm lubi zdjęcia i lajki. Im więcej followersów aktywnie udzielających się na Twoim profilu, tym algorytm „chętniej” będzie promował Twoje konto. Zachęcaj więc do komentowania, odpowiadaj na komentarze, namawiaj do udostępniania Twojego profilu.
18 wskazówek, jak opanować zasady działania algorytmu na Instagramie
Teraz dowiedzmy się o najnowszym algorytmie na Instagramie, który ogólnie działa w oparciu o najnowszą aktualizację (połączenia, zainteresowania, oś czasu) oraz o tym, jak należy go pokonać, aby uzyskać wyższą pozycję na Instagramie.
1. Spójność jest niezbędna dla algorytmu Instagram
Cała historia dotyczy dotarcia do większej liczby użytkowników i uzyskania większej liczby wyświetleń. Więc musisz pisać, gdy inni są online. Publikuj więcej i konsekwentnie, aby dotrzeć do większej liczby użytkowników online.
Znajdź najlepszy czas na publikowanie postów na Instagramie, aby zwiększyć współczynnik zaangażowania i osiągnąć to, co chcesz jak najszybciej.
Ponadto, jeśli masz konto firmowe, możesz łatwo skorzystać ze statystyk Instagram, aby dowiedzieć się więcej o swoich obserwatorach, takich jak wiek, płeć, czas i dzień ich aktywności itp., Przechodząc do
Profil> ikona trzywierszowa> wgląd> odbiorca> dni i godziny
2. Polub, obserwuj i komentuj
Najnowszy algorytm Instagram pokazuje posty tych, którzy są bliżej. Kto więc dotrze do postów? Oczywiście ci, którzy bardziej się z Tobą zaangażowali. Możesz także nawiązywać te połączenia, lajkując, obserwując, komentując, przeglądając historie i wysyłając wiadomości.
Jeśli nawiążesz połączenia za pośrednictwem wiadomości prywatnej, te osoby zobaczą więcej twoich postów.
Można ich follow-ować, ale z powodu pewnych ograniczeń na Instagramie lepiej jest zachować rozsądek, aby Instagram cię nie zablokował. Na przykład, jeśli zamierzasz śledzić niektóre konta, dobrze jest pozostać przy kilku w ciągu godziny lub nie więcej niż 200 w ciągu dnia.
Dbaj o ograniczenia: najnowszy algorytm Instagram ograniczył liczbę polubień i komentarzy; wziął pod uwagę niektóre reguły i ograniczenia na Instagramie, jeśli masz do czynienia z treściami blokowanymi przez działanie, nie martw się, zostanie to naprawione, zajmuje to kilka godzin lub kilka dni.
3. Użyj więcej wiadomości prywatnych na Instagramie
Istnieją różne rodzaje bezpośrednich wiadomości na Instagramie, aby uzyskać większe zaangażowanie, nawet możesz zautomatyzować DM Instagram, aby pozostać w kontakcie z obserwującymi. W takim przypadku, jeśli odpowiedzą, najprawdopodobniej zobaczą więcej twoich postów.
Wszystko to zwiększy szansę na wizytę w Twoim profilu, udostępnianie treści, komentowanie, polubienie postów itp. Zwiększy to zaangażowanie odpowiednie dla konta w jeden sposób, w inny sposób zbudujesz relacje z nowymi przyjaciółmi lub nowymi klientami. Nawet jeśli masz niewielką liczbę obserwujących, zawsze znajdą się użytkownicy, którzy chcą przesłać Ci swoją opinię lub powiązane posty. Dlatego dobrym pomysłem jest przesłanie tych dobrych opinii lub filmów dokumentalnych innym osobom, aby przyciągnąć więcej użytkowników i sprawić, by konto stało się realne.
4. Zwiększ średni czas spędzania na Instagramie
Innym sposobem na wyprzedzenie algorytmu Instagram jest pokazanie swojej obecności online. W takim przypadku możesz spędzić nieco więcej czasu na swoim koncie, wykonując różne czynności i łącząc się z innymi kontami. Możesz zobaczyć dzienny czas w aplikacji Instagram, z aktywności, menu.

5. Używaj nametag
Powinieneś skorzystać z każdej okazji, aby przyciągnąć więcej użytkowników do konta. Instagram udostępnia tag, aby każdy mógł go zeskanować i bez wpisywania nazwy użytkownika może obserwować Cię na Instagramie. Gdziekolwiek masz okazję, np. Plakat, konferencja, wydarzenia używaj tam nametag.
6. Udostępnianie spotlight klientów lub użytkowników.
Nawet jeśli masz niewielką liczbę obserwujących, zawsze są użytkownikami, którzy chcą przesłać Ci swoją opinię lub posty. Dlatego dobrym pomysłem jest podzielenie się z innymi pozytywnymi postami lub video, aby przyciągnąć więcej użytkowników i sprawić, by konto było cały czas aktywne.
Gdy Twoje konto wygląda na realne i aktywne (na podstawie polubień, komentarzy, zaangażowania, wrażeń itp.), Wysyła sygnał do algorytmu Instagram, że udostępniasz odpowiednią treść, w takim przypadku prawdopodobieństwo pokazania materiału innym osobom jest wyższe.
7. Poproś obserwujących o włączenie powiadomień o postach
Częstotliwość wyświetlania postów na koncie zależy od interakcji obserwujących. Poproś obserwujących, aby włączali powiadomienia o postach bezpośrednio z Twojego profilu lub komentowali i częściej lajkowali twoje posty. W ten sposób będą widzieć więcej na koncie Instagram.
9. Połącz się z influencerami
Zapytaj ludzi długo już działających na Insta, czy mogą wspomnieć o Tobie lub o Twojej marce.
Nie oznaczaj po prostu nazwy użytkownika w swoich historiach, zamiast tego poświęć trochę czasu, aby połączyć ich pomysły z własnymi historiami. Na przykład, kiedy ćwiczą, mogą wspomnieć o odżywianiu fitness lub podczas gotowania mogą pokazać jakich produktów używają.
10. Repost
Jednym ze sposobów na utrzymanie obecności na koncie Instagram jest zgłaszanie treści innych osób, ale za ich zgodą (zwykle wymienioną w ich profilu). Wpisz nazwę użytkownika w podpisie lub oznacz konto.
11. Połącz się z innymi kontami
Facebook jest właścicielem WhatsApp i Instagram. Ma to więc sens, jeśli łączysz się z innymi aplikacjami. Kilka miesięcy temu Mark Zuckerberg, współzałożyciel Facebooka, ogłosił, że połączy Facebook Messenger, WhatsApp i wiadomości na Instagramie, a powodem nie jest rezygnacja z innych aplikacji na rzecz Facebooka, który jest powiązany też z eBayem.
Teraz istnieje wiele miejsc, które dodają również profil na Instagramie, takich jak blogi, strona główna , aplikacje społecznościowe i wszystkie inne media, w których znajdują się użytkownicy. Będą Cię obserwować na Instagramie, gdy zobaczą twój profil z insta.
12. Planowanie postów
Nowy algorytm Instagram dotyczy spójności działań online. Oznacza to, że jeśli chcesz, aby osoby widziały posty, musisz działać regularnie. Nie ma znaczenia, czy publikujesz 1 lub 3 razy dziennie, ale musisz być konsekwentny i robić to codziennie.
13. Zwiększ ruch i zaangażowanie
Instagram lubi widzieć wzrost odwiedzin i zaangażowania na Twoim koncie. Dlatego, dając użytkownikom możliwość kliknięcia linku do witryny, zwiększysz ruch zarówno na koncie Instagram, jak i na stronie internetowej.
14. Postępuj zgodnie z aktualizacjami algorytmu Instagram

Subskrybuj nasze nwesletter lub sprawdzaj nasze blogi, aby otrzymywać najnowsze wiadomości na temat zasad na Instagramie oraz nowych funkcji lub algorytmów. Bycie na bieżąco pomogłoby zachować kontrolę nad wszystkimi kontami na Instagramie. Sprawdź także prasę na Instagramie, aby zobaczyć najnowsze wiadomości na Instagramie.
15. Określ relacje z obserwującymi na Instagramie
Jak pokazują badania, Instagram zwraca uwagę na relacje użytkowników, co oznacza, że im więcej interakcji z użytkownikiem, tym bardziej Instagram upewnia się, że użytkownik jest jednym z członków rodziny lub przyjaciół. Tak więc wszystkie działania podejmowane na Instagramie, takie jak komentowanie, odpowiadanie na komentarze, wysyłanie bezpośredniej wiadomości itp. Mają znaczenie na Instagramie.
16. Dowiedz się, kiedy Twoi odbiorcy są bardziej aktywni
Jednym z najłatwiejszych i najszybszych sposobów, aby wiedzieć, kiedy twoi followers są bardziej aktywni, jest korzystanie ze statystyk na Instagramie. Przełącz swoje konto na tryb biznesowy, aby zobaczyć wszystkie informacje.
Wiedze na temat najlepszego czasu na publikowanie często działa, ale ponieważ użytkownicy mają różnych obserwujących i różny czas aktywności na Instagramie, warto jest śledzić wszystkie statystyki na bieżąco.
17. Użyj opcji „Wycisz”, aby pominąć niechciane posty
W rzeczywistości są pewne posty, których nie jesteś zainteresowany ich wyświetlaniem i nie chcesz ich też usuwać, więc najlepszą opcją, jaka przychodzi na myśl użytkownikom, jest ich wyciszenie. Selekcja jest jedna z zasad działania algorytmu na Instagramie.
18. Ilość czasu spędzonego na aplikacji ma znaczenie dla Instagrama

Użytkownicy, którzy spędzili kilka minut na Instagramie, widzą najważniejsze posty i najważniejsze wydarzenia, ale użytkownicy, którzy odwiedzają serwis kilka razy dziennie, kopią głębiej na kanale Instagram i zobaczą również mniej popularne posty. Warto dotrzeć do każdego. Aby Twoje grono odbiorców było jak największe, poznaj zasady działania algorytmu na Instagramie.
Sprawdź również:
Pingback:Algorytm Youtube – Twój przewodnik po sukcesie - Social-Media