Dlaczego obecność w social mediach i wysokie statystyki wpływają na popularność? Nikt obecnie nie kwestionuje tego, że dzięki social mediom można zarabiać pieniądze. Jak sam dobrze wiesz – są to duże sumy, co można zaobserwować przeglądając profile influencerów i największych gwiazdy disco polo. Dzięki portalom społecznościowym można osiągnąć szerokie zasięgi i budować swoją własną markę. Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak to osiągnąć, oraz jak odkryć przepis na popularność? I co mają do tego wyświetlenia na YouTube? Zobacz, jak zostać gwiazdą disco polo.
Disco polo to ponownie ulubiony gatunek muzyczny Polaków!
Disco polo po latach wróciło na podium ulubionych gatunków muzycznych Polaków. Piosenki takich wykonawców jak Zenek Martyniuk, Akcent czy Boys rozbrzmiewają w popularnych klubach w całym kraju, a nawet za granicą. Nic więc dziwnego, że zespoły tego nurtu wyrastają jak grzyby po deszczu. Z tym wiąże się niestety duża konkurencja w branży.
Jak zostać gwiazdą disco polo?
W latach 90. disco polo słuchali wszyscy. Dziś zauważamy kolejny renesans tego nurtu, co sprawia, że nowym artystom ciężko się wybić. Nie jest to jednak niemożliwe. Obecne sławy radzą, aby stawiać na autentyczność i chwytliwe melodie. Jeśli uważasz, że tak jest w Twoim wypadku, musisz tylko dać się poznać publiczności.
Prawie trzy dekady temu — w największych latach świetności disco polo, konkurencja z pewnością była mniejsza, ale nowoczesne technologie nie dawały takich możliwości jak dziś. Obecnie swoją twórczość możesz zaprezentować szerokiemu gronu odbiorców. Wystarczy, że zainteresujesz się tematem social mediów. Swoje utwory możesz publikować w wielu serwisach, a jednym z najpopularniejszych dla muzyków jest YouTube.
Jak działają wyświetlenia na YouTube?
Szacuje się, że na prawie 20 mln internautów w Polsce, aż 13,4 mln korzysta z YouTube – daje to 67% społeczeństwa z dostępem do sieci i to tylko w naszym kraju. Portal założono w 2005 roku i po latach działalności urósł do takiego stopnia, że można przyjąć, że jest najbardziej znanym portalem do wyświetlania filmów wrzuconych przez użytkowników. Podparciem tego stwierdzenia niech będzie to, że codziennie wszyscy użytkownicy wyświetlają aż miliard godzin.
Na tę chwilę najpopularniejszym filmem na YouTube jest piosenka Baby Shark, którą użytkownicy odtworzyli już ponad 10 miliardów razy. Żeby wyświetlenie było dodane do licznika pod filmem, film musi być odtworzony przynajmniej przez 30 sekund. Przyjmując te wartości, można policzyć, że ludzkość odtwarzała to wideo przez co najmniej 833 333 333 godziny. Sporo, prawda?
Wyświetlenia, pozycjonowanie filmu i kariera gwiazdy disco polo – co je łączy?
Algorytm YouTube działa w taki sposób, że odbiera popularne filmy jako te, które ludzie chętnie oglądają i to właśnie one są wyświetlane na stronie głównej, tak żeby nie było trzeba ich szukać pośród miliardów innych propozycji. Im więcej film zdobył wyświetleń w krótkim czasie, tym większa szansa, że zostanie wypromowany przez serwis.
Skoro wiadomo, że dzięki wyświetleniom można trafić na stronę główną, to można to sprytnie wykorzystać, chcąc dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców i tym samym zdobyć popularność jako gwiazda disco polo. Wyobraź sobie swoją piosenkę z teledyskiem na stronie głównej – już samo to wyróżnienie przyciągnie nowych fanów.
Warto też wspomnieć o zjawisku Social Proof, które polega na tym, że ludzie przy wyborze i zakupie produktu przez internet sugerują się opiniami innych. Tak samo działa to na YouTube. Większym wskaźnik wyświetleń przekłada się również na powszechne przekonanie odbiorców o tym, że utwór jest wart przesłuchania i automatycznie staje się popularny.
Jak mieć więcej wyświetleń i zdobywać fanów disco polo?
Jeśli chcesz dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców, musisz zastanowić się nad tym, jakich słów mogą używać chcąc znaleźć to, co stworzyłeś. Jeśli muzyk tworzący konkretny rodzaj muzyki – w Twoim przypadku disco polo, chce poszerzyć zasięgi, musi dodać tagi, takie jak na przykład #disco, #impreza, #muzykanaimprezę.
Nie możesz też zapomnieć o chwytliwym tytule, a w opisie warto napisać tekst piosenki, informacje o wykonawcy i umieścić linki do innych swoich profilów w social mediach. To pomoże algorytmom wyświetlić dany film konkretnej grupie użytkowników, od których na podstawie ich wyników wyszukiwań zbiera dane dotyczące zainteresowań. To bezpłatne formy zwiększania wyświetleń, ale czy istnieją tylko takie?
Jak zarobić publikując piosenki disco polo na YouTube?
Na YouTube można zarobić, ale jeśli film nie generuje wyświetleń, nie będą to duże kwoty. Tak samo, jak nie zwiększy się Twoja popularność. O liczbę wyświetleń trzeba zadbać i jeśli nie masz ich wystarczająco dużo, żeby Twój film wystrzelił w statystykach oglądalności, to niestety nie masz co liczyć na ogromny sukces.
Obecnie liczna wyświetleń na YouTube to wyznacznik popularności, bez względu na jakość danej piosenki czy filmu. Jak zdobyć wyświetlenia piosenek disco polo? Najszybszym i najskuteczniejszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z oferty profesjonalistów, którzy oferują realnie polskie wyświetlenia na Youtube!
Czy warto kupić wyświetlenia na YouTube?
Nasza firma zajmuje się promocją w social mediach. Nie są to duże kwoty, a z pewnością pomogą podnieść Twoje statystyki, co może skutkować spektakularnym sukcesem, który da Ci o wiele większe pieniądze niż koszty, które poniosłeś w ramach współpracy.
Jeśli wyznacznikiem Twojej kariery jest popularność, z pewnością będziesz działał w social mediach, a szczególnie na YouTube – portalu, na którym będziesz umieszczał swoje piosenki. Warto zastanowić się nad rozwiązaniem, które ułatwi Ci start. Wielu z popularnych dziś twórców i influencerów zaczynało właśnie w taki sposób.
Poznaj szczegóły naszej oferty na płatną promocję na YouTube. Cena za 1.000 wyświetleń to tylko 16,99 zł. Za 10.000 zapłacisz z kolei 145 zł. To dobre rozwiązanie na początek. Jeśli myślisz o wejściu na stronę główną YouTube, pomyśl o 50.000 wyświetleniach w cenie 799 zł. W naszej ofercie znajdziesz również subskrypcje YouTube i „kciuki w górę”.
Rozwój profilu na YouTube i zdobywanie wyświetleń to inwestycja. Jeśli znajdziesz się wysoko w rankingach wyszukiwania, serwis sam zacznie polecać Twoje utwory, a kanał zacznie generować zyski. Dodatkowo większe grono odbiorców pozna Ciebie i Twoją twórczość.
Sprawdź również: